Söndagsmorgon!



Igår såg vi reprisen av Robinson, synd bara att det är Pablo som är programledare i år igen...suck tål honom inte.
Den där Gurkan hoppas jag inte kommer att gå lång en riktig latmask.
Nej ännu ingen favorit men lag Buwanga är det jag håller på än så länge. Tycker de verkar starkare och mer folk som är villiga att jobba.
Men tyvärr blir ju de värdiga vinnarna utröstade. Tänk när Hasse kom tillbaka och vann allt, när Jarmo var den enda värdiga vinnaren.
Det är den enda jag inte gillar i programmet att de bildar pakter och röstar ut de som är värdiga och latmaskarna är kvar.

Tog lite bilder imorse, dockorna tog jag i mörker och de vart ju jätte bra med blixt.
Irriterar mig att en vindruva är lite brun upptill det förstör hela bilden men orkar inte göra om det.






Mina spanska dockor Nickolas och Isabel.





Mina underbara Gränna troll, visst är de fina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0