Tisdag är här!

 

Tisdagen är här och jag har en lång dag framför mig. Till råga på allt så ska det visst blir regn idag också...så härligt så underbart!

Sonen ringde igår han ville att vi skulle komma på födelesedags middag den 30 Oktober för han fyller nu på Söndag och hans sambo just den 30 Oktober. Men jag var ju tvungen att säga nej då jag är i Ullared då, så det blir antingen på Lördag eller den  12 November, det är ett evigt pysslande när alla man bjuder ska kunna samtidigt.

Sen ringde äldsta dottern mitt under programmet Ullared jag var tyvärr tvungen att be henne ringa idag istället. Jag vet att man inte träffar eller hör ifrån sina barn så ofta när de flyttat hemifrån, men Ullared går inte att missa nu när man snart ska dit.
Nej om man skulle försöka göra sig i ordning så man kan bege sig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0