Tisdag!



Hej alla fegisar. Varför kommenterar ni inte något när ni läser ni var igår drygt 50 stycken som besökte gårdagens blogg....ni var närmare 80 som besökte någon av mina sidor i bloggen.
Kul att få kommentarer räcker med bara hej My har läst eller vad ni nu heter
.
Jag kommenterar alltid de bloggar jag läser om det bara är så att jag skriver...ha en bra dag eller något liknande.
Känner mig lite bättre idag, näsan rinner inte lika mycket, men jag står fast vid att är jag inte rinnfri imorgon så stannar jag hemma för att bli helt frisk tills resan blir av på Fredag!
Vi blev inte så många från gården som jag trodde men känner alla utom en som åker så det kommer att bli jättekul, men det förvånar mig att vissa inte hänger på som faktiskt tyckte detta skulle göras.
Nej nu ska jag äta frukost och sedan ge mig iväg till jobbet.



Blä åt er baciller!!!!

Kommentarer
Postat av: lotta carlson

kul att åka till ullared jag har varit dären gång super billigt vilka ska åka sk ni vara där hela helgen

2010-10-26 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0