Tackar.

När man är dålig blir man glad över att få krya på dig hälsningar i kommentarsfältet. Tacklar er så mycket!
vaknade nyss och magen känns faktiskt normal just nu, får se vad som händer när jag äter. Illamåendet känner jag lite men inte samma som igår.

Idag ska jag göra noll saker samma som igår...slappa, slappa, slappa. Ska faktiskt börja läsa Bingo Rimers bok som Sture hämtade ut till mig på Godismonstret igår. Ska bli intressant att läsa bla för att han är sambo med en riktig idiot eller vad ska man säga, blåst, elak, okunnig, barnslig etc...ja jag följer hennes blogg. han verkar vara ganska omtyckt och sympatisk idag. Det värsta var väll detta och sen kalla det humor, sådant håller små barn på med.:

LÄS HÄR

Lite vad det handlar om här under


”Folk får gärna bli upprörda”

Ett ögonblick, Katrin Zytomierska, 33, som lurade till sig röster i TV4:s Dansfeber i lördags genom sin blogg där hon låtsas sälja en billig Iphone 4 åt en kompis. Men telefonnumret var ett betalsamtal till programmet.

Varför tar du till ett sådant knep för att fiska röster?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0