Svar på kommentarer.

Kanske har gnällt lite för mycket på Köandet och mängden folk i Ullared. Men det var det värt jag ångrar inte resan och är glad att jag åkte dit trotts kö, trotts trängsel och trotts den olidliga värme i varuhuset och köandet till toaletterna
Kanske när jag förträngt detta så åker jag igen....dock under lågsäsong och dagarna innan lön en vardag. Angelicas kompisar i Halmstad åker då och då och har tydligen full koll på när man ska åka och när man inte ska åka.
Ska du hänga på syrran???? :-)))

Ja jag köpte en massa bra saker och är faktiskt nöjd, plastpåsar, folie och godis eller hönekakor kan jag köpa hemma till nästan samma pris beroende på vart man åker!
Trevlig hade vi också!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vad jobbigt med allt folk. Hur länge dröjde det innan ni kom in på varuhuset? Kul att du var nöjd i alla fall.

2010-10-31 @ 17:17:56
Postat av: Katrin

Aldrig i livet att jag följer med. Var där 2008 och

gick ut efter 5 minuter. Blir galen på allt folk!!

2010-10-31 @ 17:40:34
Postat av: Katrin

2010-10-31 @ 17:41:01
Postat av: Maskrosmor

Sv - tack för kommentar. Håller på och kollar upp om man kan vända sig någon annan stans och få reseersättning.

2010-10-31 @ 18:47:08
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0