Sov gott!!!

Nu är det snart dags för sängen! Ullared om snart två veckor. Har precis sett programmet och det ska bli urkul att åka dit.
Måndagen över men jag mår inte alls bra i magen, det började inatt med illamående och sen har jag haft ont och sprungit på toa flera gånger.
Oj ska jag gå till jobbet igen med maginfluensa...vilket jag ej förstod att jag hade förra gången eftersom jag har problem så som magkatarr och magsår.
Sådant smittar ej och orkar man går man och jobbar. Men förra gången var det då influensa i magen som jag ej visste om förrän jag kom hem och hade feber.
Men vissa som läser bloggen kanske är hemma för minsta lilla snuva ni har med risk för att smitta andra???? vad vet jag? Vi skickar inte hem barnen med lite snuva eller hosta heller så länge de orkar med dagen och inte får feber, då måste ju samma gälla för oss personal eller? Nja vissa tycker ju inte det.
Nej nu ska jag sova för att orka med en stängningsdag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0