Sopgegg!!!!!

Det stod ingen stackars förälder där nere, däremot hade personen som bokat tvättstuga 1 inte kommit. Har man ej kommit inom 30 minuter efter att tvättiden börjat får någon annan ta dina maskiner. Jag är den där någon annan! Personen hade inte kommit kl 07.50 heller 50 minuter efter att dennes tvättid börjat...dåligt att ej ta bort cylindern så någon annan kan boka. När jag kommer upp ser jag att i garderoben ligger en påse jag kikar utan på då påsen är knuten och i ligger Stures sopbyxor...trodde han bara hade ett par som skulle tvättas....suckar nedgrisade med sopor så klart.
Ja vad gör man då när allt är tvättat och bara ska hämtas upp??? Jo river av alla lakanen och tar dem också...hade tänkt riva av dem och byta och tvätta nästa helg. Men eftersom jag ändå måste ta Stures byxor så kan jag lika gärna ta lakanen också...suckar!!!!!!

Så här ser brallorna ut som de har på bilden under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0