Sjuk!!!



Ledsen för en dålig uppdatering idag men jag är sjuk...fasiken också. Är jätte snuvig näsan rinner i ett och jag fryser. Varför händer detta nu???? M och R är borta denna vecka och även nästa den ene långtidssjukskriven och den andre på semester. Kan inte lägga mig sjuk då det hoppas jag alla förstår...sen ska jag till Ullared på fredag och då måste jag vara frisk.
Jag har inte feber, inte ont i kroppen utan det är näsan som rinner som en vattenkran....gjort det sen sent igår kväll. Men imorgon öppnar jag så jag slutar kl 14, så då har jag tid att vila mig hela eftermiddagen, kvällen och natten.
Nej ingen människa oavsätt vad den jobbar med är hemma för lite snuva. Det är bara att bita ihop och gå och jobba.

Lägger upp bilder ikväll eller imorgon bitti på vad jag får för skukdomsmat idag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0