Regnig och grå Söndag!

Jaha snälla börja sända Robinson på Lördagar tack!!! Vi spelar ju in programmet och både Sture och Göran hade sett i aftonbladet vem som åkte ur. Hur kul är det????? Jag visste inte som tur var...men sluta sänd programmet på en vardag!!!!!
Gurkan med all rätt åkte.

Håller fortfarande på lag Buwanga men fortfarande ingen favorit men Misha gillar jag inte alls.

Daniel är en värdig vinnare för att han har styrkan så vi får se om han blir favoriten eller om jag hittar någon som är värdig mer.

Detta åt vi igår till tv:n



Detta åt vi till middag:

Vesuvio



Superbästa verktyget när man äter pizza:



Calzone special och Sture hugger snabbt in.







Imorse vaknade jag upp till detta:







Jag vänder mig om och stannar inne till detta istället:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0