Piss!!!!



Jag blir tokig vad fasiken ska jag göra????? Mår inte bra, kroppen känns tung men inte febrig ena näsborren rinner i ett och jag får ibland nysattacker.
Men jag kan inte lämna den som öppnar själv det kan vara många barn när den tredje personalen kommer kl 7.30.
Förra veckan hade vi nio stycken och det får eller kan vi inte vara ensama på. Nu var det vissa sjuka förra veckan så kommer alla blir det närmare 15 barn.
Men tänk på dig själv någongång kanske ni tänker, men jag har svårt för det.
Jag vet att jag kan bli sämre och vara sjuk på Fredag då jag åker till Ullared men ändå har jag svårt för att tänka på mig själv.
Vi gör så här hör ni inget av mig innan kl 14 så har jag gått till jobbet. Måste först gå om 20 minuter så jag har tid att känna efter på.




Det är skit att vara sjuk och inte få vila!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0