natti!

Man måste lära sig att hitta!!!! Just det på Ullared dit jag åker den 29/10. Programmet är jättebra och ska jag dit ska jag ha bild på Boris som är vd. Kameran följer med och bilder får ni först se på Söndagen, vi åker Fredag och kommer hem lördag vid 23.
Sture kom hem 18.40 och har jobbat 13 timmar som sopgubbe men så är det när Resta gått i KK och alla på ragnsells gått över till det Norska bolaget...alltså alla som jobbade på Kungsholmen. Där styr ny Stures chefs gubbar upp allt...lär sig trakten och alla nycklar som det är mängder av. Stackare jag tycker synd om dig!
Nej natti natti är ur trött om man nu vågar skriva det efter Stures arbetsdrift idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0