natti!

Men fasiken blev utloggad när jag sparade blogg inlägget....grr.
Har sett halv åtta hos mig och väntar nu på att inspelningen av Robinson ska bli klar så jag kan se våra bästa år och sen sova.

Så jag säger:




Men se här hur glad jag blev nyss:




Alice: "Har förlorat glädjen till musiken"

Alice Hagenbrant hoppar av Idol och Minnah Karlsson som var den senaste deltagaren att lämna tävlingen gör comeback.

Se mer med Alice

Alice Hagenbrant har beslutat att hoppa av Idol. Detta innebär att Minnah Karlsson, som var den senaste att lämna tävlingen, kommer tillbaka.

Varför har du valt att lämna Idol?
- Jag känner inte samma glädje när jag står på scen nu som jag gjorde tidigare. Kopplingen mellan lycka och musik är inte där längre och jag behöver ta avstånd och landa i mig själv, säger Alice.

Hur länge har du känt så här?
- I två veckor har jag funderat på det men det var först nu som jag tog beslutet att lämna Idol.

Vad tänker du göra nu?

- Ladda om och ta nya tag. Jag vill ta det lungt, umgås med min familj och skriva musik.

 

Hurra den jag hela tiden velat ska åka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0