Mörkare och mörkare......

...kallare och kallare!!!!
Noll gradigt idag....suckar tungt!
Inte gjorde bilderna jag tog mig gladare heller se här:

taget från balkongen



taget från film rummet...vår gård



Tror egentligen folk inte blir deprimerade av just hösten utan mörkret. Tänk om solen sken varje dag och det var ljust lika länge som på sommaren och det var bara kylan som ändrade sig. Då skulle man nog inte va lika less och trött.
Kanske man ska gå sådan där ljusterapi....synd att det är så dyrt bara!
Jag är dö trött idag, tänk att vakna av att någon rör högljutt i en kaffe kopp kl 04.15!!!!!!!
Grr kl skulle ringa först 06.00....jag somnade inte om!!!!
Lovar att nästa gång gör jag så här:



Bara så du vet Sture!
Nej nu ska jag käka frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0