Morgon stund har....

...guld i mund!

Morron uppe med tuppen är jag!!!!!



Sture har ju så ont i foten så det är jag som får ta tvättstugan idag. Då vill jag tvätta sju så gick ned för att boka om 10-tiden, men både ettan och tvåan var bokade kl sju. Jag tog den spontana som var ledig den behöver man inte boka och så här tidigt är det ingen som spontan tvättar om de inte haft barn som spytt ned sig och sängen på natten.
Om det är så när jag går ned igen för att ta ut ren tvätt och lägga i ytterligare maskin att det står någon stackars förälder med nedspydda kläder så låter jag de givitvis ta maskinen för jag har ju faktisk
t en tid bokad kl 10.



Såg ni Idol igår? Ja tittarna kan ju inte rösta alla vi här hemma tyckte att Daniel som enbart är söt så att fjortisar röstar på honom, Linnea som inte har där att göra, Alice som jag inte alls förstår vad hon gör i denna tävling håller helt med Andreas eller Andreas skulle ha åkt.
Jay var strålande och likaså Geir jag fick gåshud, Linda, Elin, Minnah och Sassa var jätte bra snäppet efter strålande.
Olle vad ska man säga? Ja både bra och dålig välfigt svajig i sina uppträdande.
men man ska inte gnälla Mina favoritkillar jay och Geir är kvar och mina favorit tjejer Linda, Elin och Minnah är kvar
.
Om jag går på idag vem som ska vinna så anser jag jay eller Geir helst Geir Sture tycker Jay.
Vem håller ni på? Ni är många som läser men ingen ger kommentarer idag vill jag veta vad ni tycker...va gärna anonyma om ni vill.
Ni som alltid är anonyma med bara skit i sina kommentarer kanske skulle kunna plita ned en kommentar utan skit...kanske skulle vara omväxlande för er, för ni kan ju inte vara enbart fulla med skit.
Jag tror faktiskt det finns något gott i alla människor hur dumt det än låter men sådan är jag.





Sen ni trista gnälliga människor som har ett så trist liv att ni måste gnälla på andras ni kommer dö ensamma och bittra. Gör så här istället!



Jag lovar ett gott skratt förlänger livet!
Att klanka ned på andra hela tiden förkortar livet för er då bitterheten och avundsjukan äter upp er.

Kommentarer
Postat av: SweetCuddly

Eftersom mycket i din och andra bloggar jag följer handlar om Idol just nu och det programmet är helt ointressant för mig vet jag inte vad jag ska kommentera... Läst har jag i alla fall.

2010-10-09 @ 09:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0