Måndag!



varför ska Måndagar vara så jobbiga? Vill inte alls ge mig iväg till jobbet idag, allt är så segt.
Känner ett svagt illamående är jag sjuk kanske?
Så är det alltid på Måndagar man känner efter i hela kroppen hur man mår.
Nu låter det nästan som jag vantrivs på jobbet jag vet. Men inte alls jag trivs att jobba med barnen och flera av mina kolleger trivs jag jättebra med.
Men oavsett vad jag har för jobb är Måndagar alltid kämpiga att komma upp på.
Visst finns det saker jag trivs mindre med på jobbet men det har inget med att jag har svårt att ge mig iväg måndagar.
Sen finns det nog ingen som trivs 100 % med allt på sitt jobb, så som arbetet, kollegerna, cheferna, arbetstiderna, sättet man ska jobba på, ja allt som finns på ett jobb.
Men men nu sitter jag här idag iallafall och idag får jag skjuts av min älskling, han vilar foten en dag till
Snart ska vi ge oss iväg ut i mörkret och kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0