Jobba eller inte jobba!

Vad är det med min kista egentligen? Har varit någorlunda idag och jag har alltså känt mig bättre men nyss började magen bubbla och jag fick rasa in på toa. Har bara ätit rostat bröd och några kex.
Hade ju tänkt att jobba imorgon, illamåendet är väck, värken är väck men nu detta??? Händer inget mera så går jag till jobbet imorgon, måste ringa innan kl 14. men jag vill ju kunna äta ordentligt kan ju inte svälta på jobbet eller göra rostat bröd morgon, lunch och mellis!
Ska ta lite te och några kex om en stund så får vi se vad som händer med magen då.

Men på Fredag måste jag gå då det är planeringsdag, har aldrig varit borta på planeringsdagarna och tänker inte vara det denna gång heller. Det är viktigt att man är där hela gruppen och planerar tillsammans så man är inne i det istället för att försöka ta in allt sen. Sen ska vi få besök av en bra föreläsare som ska komma till oss under två timmar och går runt och prata med oss...han föreläser i hur man bemöter föräldrar och hur man får ett bra samspel och han gör det på ett bra och underhållande sätt.

Magnus Waller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0