Idol!



Så nära det var att Alice åkte men tyvärr vart det Minnah som inte alls förtjänade det.

Geir och Jay utklassade alla och är mina storfavoriter strax efter kommer Linda och Elin resten kan åka hem.
Sen kan jag inte förstå vad juryn ser hon Linnea hon är fruktansvärd i sitt åmande på scenen och jag gillar henne inte alls sångmässigt. Olle är urtrist, Alice kan inte sjunga utan låter mest skrikig, Daniel kan ingenting mer än att föröka vara söt inför alla tonårstjejer sen har vi då Andreas, rösten är väll okey men ingen hit, han har inget det han är stel, tråkig, han tror att han är lysande och ser så sur ut när han får negativ kritik från juryn...nej han har gått så här långt pga namnet!
Se Geir och Jay briljera här under:







Hittade en skojig bild på nätet igår som jag bara måste lägga ut...kolla ögonen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0