Grattis i förskott!!!!

ULLARED NÄSTA!!!!!!!
Har jag hostat inatt????? Inte vad jag minns iallafall så himla skönt. Lite rossel har man ju annars känns det faktiskt rätt okey. Är utrött bara, hade jätte svårt att somna igår och sen vaknade jag när Sture sa hej då och somnade om av och till. Ska snart äta frukost och sen bege mig iväg på resan!




Sen vill Jag gratta Marie Teddys sambo en dag i förväg, som fyller jämna år imorgon.
Grattis på 40-årsdagen!!!!!!!!

Hoppas du får en toppenfödelsedag!!!!!!!

Bilderna är från Paris i December förra året, den 6 December förlovade sig Marie med min son i Eiffeltornet!







En underbar tjej som jag gillar väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack! Vad gulliga Ni är! Vad kul att Ni kan komma den 13 november! Ses då! Kram kram =)

2010-10-31 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0