God natt!

Jaha bonde söker fru är över och jag tror de gjorde sina rätta val...vi får se! Ullared i övermorgon då, jag mår inte bra men bättre men den jävla hostan har börjat...stackars den som delar rum med mig. Kommer att kännas konstigt att vara ifrån Sture en natt vilket vi aldrig varit på de snart åtta år vi varit tillsammans.
Om inte Lotta och Kjelle flyttat den 2/11 2002 och Sture hjälpt till med flytten så vet jag inte om vi varit tillsammans idag. Vi var vänner först men han försvann till Sätra i ett år och sen när han kom efter flytten sa det bara pirr pirr i våra magar. Vi vart tillsammans den 16/11 2002.
Jag älskar honom otroligt mycket och kommer sakna honom trotts allt roligt jag får vara med om!

Nej nu är det dags för sängen och en fortsättning med Jönssonligan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0