FREDAG!!!

Jaha och varför sitter jag här kl 04.50???? Jo vaknade 04.20 och kunde ej somna om, har nu försökt i 30 minuter och klockan ringer ju kl 06...meningslös att ligga och snurra i sängen en timme till.
Men slutar 14.30 idag så jag kan sova sova sova när jag kommer hem.

Sen är det en sak till idag...Fredag!!!!
Ledig i två dagar. Stackars Sture han fick något på sin vrist igår på jobbet så ankeln eller rättare sagt den lilla utbuktningen eller vad man ska kalla den har svullnat upp ordentligt och det värker när han stödjer på foten.
Inte Stures fot men nu ser vilken utbuktning jag menar.




Men ändå ger han sig iväg till jobbet som renhållningsarbetare (sopgubbe)
.
Jag la kalla omslag igår som faktiskt fick ned svullnaden och värken.
Innan han gick imorse...precis när jag vaknade så frågade jag hur foten kändes och den värkte.
Men det är iallafall skönt att det är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0