Ett halvt rätt!

Geir och Linnea gick vidare ett rätt av två iallafall det innebär att jag har haft rätt 5 gånger av 8...de två jag tyckte i Måndags gick vidare, de två jag tyckte i Onsdags gick vidare och en jag tyckte igår gick vidare.
Så fem av åtta så nu plockar vi in Björn, Freja och Elin ikväll tack de andra två kvittar för mig faktiskt.
Sen undrar jag hur man röstar fram en som flera har gjort på sijten hittar det ingenstans juryn skulle rösta in 4 och vi det femte wildcardet men vart?????



Suck jag stänger idag inte alls roligt tycker jag men det är bara att bita ihop tänderna och hoppas på att det inte blir exakt kl 18.
Hoppas solen kikar fram så man kan äta mellis ute idag igen och även stänga ute för idag är det riktigt höst för det är 1 Oktober idag nästa månad är det första vintermånaden oavsett snö eller ej.
Nepp nu ska jag köka frukost visar kanske kort på vad ja gätit senare om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0