Blogg krångel!

Jäkla blogg fel i flera timmar imorse kunde inte lägga upp ett enda inlägg. men nu kommer det om Idol och vad jag tycker. Freja och Björn skulle defenitivt kommit med...skicka hem Alice falsksångaren, Ola, Daniel som enbart ser ut som en av 1000-tals kopior på en pojkbandssångare från Back Streets boys eller Westlife och Linnea.

Lär känna idolerna



Min lista som jag tycker just nu!
  1. Geir
  2. Jay
  3. Linda
  4. Elin
  5. Minnah
  6. Sassa
  7. Andreas
  8. Daniel'
  9. Linnea
  10. Olle
  11. Alice
Imorse såg det ut så här när jag vaknade:







Min fina saint paula



Se så mysigt det blev i köket:





Älsklingen sover:



Nu ska jag käka mellis sen visar jag vad jag köpt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0