lördag morgon!


Har just tagit kort på lampan som jag köpte i Ullared, vad tycker ni?










Sen är jag arg pga Idol hur fasiken röstar svenskarna.
Olle, Andreas eller Linnea skulle åkt all världens väg.
Elin har dåligt uttal?????...Olle var tio gånger värre i sin engelska är ni totalt tondöva juryn och folket.
Jay var bäst igår sen kom Elin och Minnah på delad andra plats och sen  kom Geir.
Andreas förmedlade ingen känsla alls enbart skrikigt och han tänkte enbart på att det skulle låta bra.
Linnea var en blandning av Betty Boop och Marilyn Monroe igår.....tror hon är så söt så och hennes flin får mig att gå i taket.
Nej åk hem nästa helg!!!!!

vet ni vad jag gjort idag? Gick upp kl 06 och dammade hela lägenheten+plockade undan allt som inte ska vara framme gamla tidningar ja skräp helt enkelt, sorterade in mina saker jag köpte i Ullared+slängde en drös gamla handdukar så de nyinköpta fick plats. var klar 8.30....jag är så duktig så!!!!!!
Trackback
RSS 2.0