Film dags!

Usch har varit uppe två gånger sen jag la mig igår för att inte Iprem. vaknade av att jag hade ont i hela kroppen och frös som en gris eller hur man nu säger.
Nu sitter jag här och en Iprem har just verkat och jag ska lägga mig för att se på film, vad vet jag inte får se vad det blir. Inatt såg jag Tomten är far till alla barnen. Den är ju urkul och jag har säkert sett den minst 50 ggr.

Hm vad ska man se man har ju lite att välja på se själva:

Dessa hyllor är tre stycken 90 cm breda och 2 meter höga. Fullmatade med vhs och dvd filmer de svarta banden på vänster sida är inspelat från tv som vi spart på allt från serier, långfilmer ja allt.




Dessa hyllor är 80 cm breda och 2 meter höga.
Står på var sin sida om fönstret. Ni ser kanten till vänster på den högra svarta bokhyllan.





Stures filmer som han hade med sig när vi flyttade ihop alla har ännu inte fodral men det ska bli men först ska alla filmer gås igenom och de som är usla slängs. Det har vi gjort på mina det är .
därför hyllan längst ned i den vänstra svarta bokhyllan är tom förutom en mängd svarta tomma fodral

Står mitt i mot fönstret, nja lite åt höger mot den stora svarta tre delade bokhyllan.



Detta var min dotters Angelicas rum förut då hade vi hyllorna i vardagsrummet där vi har matbord idag men då enbart de svarta sen har de fyllts på.
Jag älskar serier och svenska filmer

Jag har tex alla Beck, alla Wallander, hela serierna varuhuset, svenska hjärtan, goda grannar
, Hem till byn, NP Möller, Fleksnes, Skärgårdsdoktorn; Aspiranterna, ärliga blå ögon mfl på Dvd. Sen har jag som inte är svenskt, Mot alla vindar, Tracys hämnd, Förintelsen, Anne på Grönkulla, Tillbaka till eden, pang i bygget, Floden blev mitt liv, Törnfåglarna, De fattiga och rika, alla Clintan, alla James Bond filmer Sen barnfilmer som Kråkguldet, Kullamannen alla Astrid Lindgrens filmer ja jösses listan kan göras oändlig,
Så varför står jag då alltid och glor på allt och tycker att det har jag sett och det känner jag inte för samma sak jämt!!!!
Får se vad jag väljer för något nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0