Söndag!



Vaknade precis just nu och är jätte seg. Satt uppe tills kl var ett inatt för spelet Stockholm tog aldrig slut, men efter 3 timmar så gav vi upp och räknade pengarna. Sture vann som vanligt.

Till middag åt vi kassler, pommfrittes potatis eller vad man ska kalla det och tzaziki.

Ser mumsigt ut va?



Tror jag blir galen på denna hosta verkar aldrig ge med sig ordentligt. Hostar så att jag blir tokig. Det riktigt svider i halsen på mig.
Ska dricka te hela dagen idag och ta det lugn. Sture ska dammsuga och jag skura två golv det är vad vi tänker göra i jobb idag. Just fasiken också jag ska ju baka lussebullar....hm men det är inte jobbigt iallafall.
Nå nu ska jag äta frukost och dricka te. Så här blev bullarna förra året:





Bilder kommer på årets bullar det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0