Lördag morgon!!!



Jag blrjar dagen med att skriva:

JAY JAY JAY du kommer att ta hem allt. Du sopar golvet med dom andra. Jösses jag är i chock. Han hade en helt otrolig röst under låten Fly me to the moon av Frank Sinatra. Vem visste att du kunde ändra rösten hit och dit så himla suveränt??????
Like a prayer med Madonna gjorde han till sin egen...gå och häng dig Madonna Jay har tagit över!!!!!!
Jag gillar Madonna och just denna låt är jag otroligt kär i och hon gör den suveränt.
När jag såg låt valen var jag säker på att Jay skulle åka, han är ju bäst på rock...men jösses så fel jag hade, han är bäst på allt.
JAY JAY JAY!!!!!










Hörde ni? Han kom han levererade och han segrade!!!!
JAY JAY JAY!

Nu till annat. Nedanför kan si se Julpysslet som barnen gör som jag skrev om igår.







Fina va? Ja de har gjort det själva fast vi har gjort gipset. Grisarna har de enbart fått hjälp med att täcka ballongen helt och inte för mycket på ett ställe.

Bilder från kvällen igår



Ny friserad!



Imorse






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0