Typiskt en Måndag!



Vem är den största idioten?
Jag.
har någon varit uppmärksam på att vi ställde om klockorna Lördag-Söndag?
nej nej nej det gjorde jag med, ha rinte glömt.
Men jag glömde mobilen som är min väckarklocka. Så när den ringde imorse som jag då trodde kl 05 var kl alltså 04.
När jag tvättat mig tagit kräm borstat tänder och skulle klä mig såg jag på köksklockan som var 04.15. Men vad roligt jag som verkligen behövde sova ordentligt. vad gör man? Jo jag ställde kl på 05.15 och somnade om till och från...ja ja ja jag ställde kl på rätt tid först.

Så nu sitter jag här dö trött och måste gå om 15 minuter börjar kl 06.30 idag.


Kommentarer
Postat av: Madde<3

Fiin BLOGG!!

2010-11-01 @ 15:20:13
URL: http://engmanss.blogg.se/
Postat av: lotta carlson

hoppas du får sova inatt då!!

2010-11-01 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0