Torsdag!

Är väldigt ledsen för den usla uppdateringen igår. men var trött och slöade framför tv:n hela kvällen igår och sen började jag se  en film vid 21 och somnade ganska fort.
Många läsare igår men bara ett svar på frågan jag ställde, lite slött kan jag tycka :-).

Men det är väll många smygläsare som inte vill ge sig till känna och när de väl ger sig till känna spyr det bra galla ur sin mun.
Här kommer en bild när jag var på väg till jobbet igår och försökte ta snön utanför fönstret, ha ha gick inte så bra inte.



Se vilket fint hjul med lysande tulpaner vi har i taket och så fint det blev med de två adventsljusstakarna i fönstret. Ja jag får ta dessa bilder så inte barnens ansikten syns eller deras identitet kan avgöras.
Men antagligen är det någon som läser som kan barnets namn och adress utantill bara ni ser bilden!!!!! Eller ska tjafsa om något. Jag vill bara visa hur fint vi gjort för barnen fint och mysigt.
Är taget under vilan.





Nu ska jag käka frukost och sen åka till jobbet, slutar 16.30 idag.

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

mysfaktor =)

2010-11-25 @ 08:36:23
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0