Tisdag!

Ni vet ju alla att jag var i Ullared för drygt två veckor sen. En kollega till mig har en dotter som var där i helgen, de kom dit kl åtta och fick köa tre timmar innan de kom in. Jösses vi kom en kvart tidigare och det tog ca 10 minuter att komma in.
Men vårt rekord är tydligen ej slaget när jag kikar på webben.
Men köerna är långa redan tidigt nu det var de ej när vi åkte.
Stackare som ska åka nu!!!
Har just ätit frukost och ska bege mig snart. men en fråga har försökt uppdatera flash player och det står att den uppdateras automatiskt så fort jag avslutat Firefox? Jag har tryckt ned sidan men ingen händer jag har stängt av datorn, startat om den men inget händer och hur uppdaterar jag windows har gått in på kontrollpanelen och hittade automatiska uppdateringar...men där står ju bara tiderna för automatisk uppdatering...jag vill uppdatera nu och själv. Hjälp någon!
Nepp nu ska jag bege mig till jobbet höres sent ikväll då jag slutar 18 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0