Suck!!!!

Mina nya stövlar som jag inhandlade på Ullared i helgen gick sönder på dragkedjan idag....plopp så hade jag den man drar dragkedjan upp och ned med i handen från den ena stöveln....grrr!!!!!
Ska ta kort maila skokanonen och be att få pengarna tillbaka. Barnen på förskolan tyckte jätte synd om mig en undrade om jag var ledsen för att mina nya stövlar gått sönder, ja ungar är härliga.


Är nu nyss hemkommen från skopunkten där Sture köpte ett par kängor och jag två par lägre vinterstövlar...det billigaste paret gratis...750 kr för tre par vinterstövlar det är väll billigt?
Vi gick ut på förmiddagen idag på jobbet men kl 10 så öste regnet ned så vi gick in och hade fruktstunden inne istället för ute som vi tänkt.
Barnen var väldigt blöta trotts galonisar, men man har ju inte galonisar på mössan och överkroppen att få på regnjackan över en täckjacka är stört omöjligt..
Men det var ju varmt ute 8+ och barnen älskar ju att leka i alla pölar som bildas på vår gård.


Imorgon är det Torsdag hoppas solen kikar fram och att det ej regnar som idag så vi kan ta en promenad med barnen till en närliggande park eller skog att utforska i.
Vår närmiljö är ju temat just ni sen ska vi byta till måla med olika verktyg och sist bygg.


Nä nu ska vi käka middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0