Natti Måndag!

Den långa dagen är över!!!!
Vi var inne idag, det ösregnade så vi tog valet att vara inne. Två barn gjorde gips grisar, ni vet man blåser upp en ballong och sätter gips runt sen äggkartonger fötter son nos och ben och en piprensare som knorr. Resten målade, dansade, byggde osv
. På Apt så hade cheferna en lång genomgång sen började vi gå igenom barnen för utvecklingssamtal eller föräldrasamtal som de flesta kallar det idag.
Imorgon har  Sture och jag varit tillsammans i 8 år...undrar om han minns det?????
Vi får se och ni får veta det lovar jag.
Nu ska jag se våra bästa år och sen sova...jag stänger imorgon så jag får sova lite längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0