Natti!!!

Svar på en kommentar: Huvudvärken gick över så fort jag ätit frukost mamma!
Är rätt rött som vanligt.
Idag blev det en kort promenad som barnen ville till...vattnet och se på fåglarna. Det blåste kall nordanvind men det klarar barnen galant men inte vi pedagoger...vi fryser alltid :-)

Vi tog en fruktstund och var tillbaka till stugan kl 10.20...hade samling och sen mat.
Sture och jag var och handlade efter jag slutat jobbet inför hela helgen så man kan ta det helt lugnt när man kommer hem imorgon.
Fick en fråga i mig blogg igår om det verkligen var sant att barnen som har hemma föräldrar få gå tills kl 17.30+jourer och klämdagar: svar ja.
Tydligen är det just vår kommun som har detta övriga kommuner i Sverige har annorlunda.
Svar på en kommentar till var detta.
Nej nu ska jag se våra bästa år och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0