Middag snart!

Snart ska vi äta våra räkmackor och ädelostpajen. Lyxa till det lite när båda är sjuka är helt okey tycker jag.
Tog även fram min skål som jag köpte i Ullared och fyllde den med det godis och pommeschips som fanns hemma, inhandlade i Lördags när man började bli riktigt dålig.

Se vad fin pajen blev och vad fin skålen är eller skålarna kanske man ska säga är ju tre skålar som sitter ihop med som tomtar uppe på.





Just det har sett Änglar finns dom. Har sett den för länge sedan och den är faktiskt helt okey.

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

sv - Hmm.. för mig känns de konstigt med vindruvor på ostmacka... Fast de e kanske inte konstigare än att ha ost, tonfisk, lök och tomat i en toast. =)

2010-11-30 @ 19:53:33
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0