Måndag!

Svar på kommentar. Det finns inga sådana macheter har jagat överallt,,,hittade en Jul på brisac ute på Värmdö igår. vett i fasiken vart alla har tagit vägen
Någon som vet vart det finns machetter till blockljus...nej inte rusta, nej inte öb, nej inte plantagen där hade de enbart en i guld och folieliknande som paljetter.
Jag mår skit illa idag...vet inte alls varför gjorde det igår efter middag också och magen är totalt i olag.
Nej vi får höras senare idag och jag hoppas sonen och fadern komme roch hjälper mig med datorn.

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

ip-numrena är borttagna men vad gäller headern så ser den bra ut hos mig, så den vet ja inte vad man kan göra åt. Är inge vidare på att fixa med headrar =)

2010-11-08 @ 13:14:58
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0