Ha en bra Måndag!



Säg vad ni vill, gnäll om vad ni vill, men så här känns det faktiskt just nu.
Känner bara för att krypa ned i sängen igen, är jätte trött, snurrig i huvudet, fortfarande mens och denna gång har den varit väldigt kraftig. Tror att det är därför jag är snurrig i huvudet.

Som jag skrev är det ingen ide för mig att åka hem när jag slutar 14 idag, är då hemma till ca 14.30 och kan vara hemma max 50 minuter för att sen åka tillbaka igen till Apt som börjar 16.
Kommer att vara urseg när jag kommer hem och hungrig, denna bit med dessa kvällsmöten en gång i månaden är den biten som är negativ med jobbet för den ger ingenting. Förr gav den en del till vårt arbete men inte sen chefen ändrade om systemet som gör att vi inte kan sitta i arbetslag och diskutera just vår avdelning, vår planering med våra barn.
Nej ska ta en Alvedon och lägga mig ned en stund så kanske den värken går över iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0