God morgon!!!!!!

Nej nu får det fasiken vara nog. En efter en av de bästa i idol åker. Jag har sett alla säsonger och mina favoriter har alltid gått till final...förra året hade jag Tove, Calle och Erik och de var de tre som stog kvar sist.
Men att skicka hem Geir och Elin????????????????? Skicka hem den där förbaskade Olle, hans röst igår var ju så hämsk så vi började tro att han skulle bryta, Linnea då?... clown nummer ett som bara valsar runt som en blandning av Di leva och Carolina af Ugglas. Sen Andreas som folk röstar på för att han är son till Arne...nej iväg med dig du kommer aldrig bli en artist du kan sjunga men inte mer...ingen känsla ingen kontakt med publiken enbart ett skådespeleri!!!!!

Vi kommer att sakna dig Elin!!!!!



Sen säger jag bara...Jay...Jay...Jay!!!!!!!






Behöver jag säga mera??????

Kommentarer
Postat av: mamma

Nej, stopp och belägg. Smaken är olika. JAG tycker att Andreas har en härlig röst, därför rstar jag på honom. Olle tycker jag är en riktig artist, därför tycker jag om honom.

2010-11-13 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0