God morgon!!!



Fasen fasen fasen så trött jag är!!!!!!!!!!!!!!! Vill bara krypa ned och somna om. Har inte ens orkat äta frukost...är inte alls hungrig men jag måste äta för jag börjar kl 8.30 och äter inte på jobbet då frukosten är 7.30. Det är bara dom som öppnar som äter med barnen i matsalen.
Ska ta en kopp te och rostat bröd med ost på om en liten liten stund.

Idag är det Tisdag och jag stänger så jag kan inte ta ut min övertids timme idag, kanske imorgon och gå tre istället för fyra.
Men eftersom om vi hade hoppat över gymnastiken och hade fått hjälp ev en tredje från en annan avdelning och på de  14 barn vi hade så hade jag kunnat gått hem 14. Men vi tog de fem som skulle ha gymnastik och en från en annan avdelning till hjälp och de två som skulle ha varit själva var kvar med övriga 9 barn. För jag tycker det är viktigt att de ska kunna ha sin gymnastik

Nu ska jag käka ha en bra Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0