Den tondöva juryn!

Men jösses är de totalt döva juryn? Hör de inte Olles falska toner, hans höga och låga upp och ned, ser de inte hans flinande ansikte och sist hör och ser de verkligen inte hur usel han är???
All vi som tillsammans ser detta förvånas varje gång. Sen var de på Minnah om hennes röst flera gånger igår trots hennes sjukdom som de vet om. Idioter säger jag bara. men en sak var bra Linnea åkte äntligen, Idols pajas clown som hör hemma på en cirkus inte i ett Idol sammanhang.

Nej Jay var bäst som vanligt och Minnah kom som stark tvåa, nu ska bara Olle ut de andra förtjänar verkligen att vara där de är idag. Som tredje person skulle Geir ha stått eller Elin.

Bravo gjort!!!!



Toppen att du gjorde så bra ifrån dig trots din röst.

 

Suck!!! Falskheten själv!

 

 

Bye Bye!!!

 

 

Igår kom jag hem kl 12.45 och dammade hela lägenheten och tog ned allt där julsakerna+adventsakerna ska stå. Sture var försenad på jobbet och ringde mig strax över halv fem och talade om att han lämnade systembolaget vid Bromma Blocks men skulle tanka+handla pizza på vägen hem. Tio minuter senare ringer han och har fått soppatorsk, bensinmätaren är sönder på vår bil så han går på literna tror jag det var, där det tydligen också är något strul.

Till slut får han tag på min far som åker till en mack och köper en dunk och fyller den med bensin och sen åker till Sture som kommit halvvägs hem.

Summan av kardemumman blir att han kliver in genom dörren kl 18.10. Satt och halvsov under hela kvällen igår så roligt så, men idag ska han vara taggad till tusen.

Tvättstuga, storhandling och upp med allt till advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0