Var trött!

Kom hem strax över 19 igår och då käkade vi sen såg vi på tv som iallafall jag nästan somnade till. Så jag orkade inte bloga igår kväll utan somnade nog innan 21.40.

Idag är jag uppe tidigt för jag börja rkl 6.30 och om 30 minuter ska jag ge mig iväg, kommer då att vara på jobbet senast 6.30. Ska även skriva beställningarna nu på morgonen, får inte glömma riskakorna för de är totalt slut nu.


Vi är två som öppnar och det är ett barn som har behov av att öppningen är kl 6.30 dock ej varje dag. Så även om han kommer så brukar jag skriva beställningar tills barn två kommer och det tar max 15 minuter ibland mera om det är mycket som har tagit slut. Annars är det varje vecka, frukt, grönsaker, fil, yogurt och mjölk som gäller, bröd, smör, ost, andra pålägg, kaffe, te, flingor, jouice och dylikt inte lika ofta.

Sen skär jag upp grönsakerna till frukosten som serveras kl 08.00....slutar 13.40 idag pga att jag kom 20 minuter tidigare igår. R skulle gå då hon som öppnade för att hinna till sin kurs som började kl 08. Kunde ju ej gå tidigare igår pga atp.
Nej nu ska jag faktiskt göra mig klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0