Trött och irriterad.

Är sur och irriterad kl 05.30 imorse ringer Sture för att tala om att bilen ej startade på morgonen. men är det inte nog nu, vad fasiken är det för fel???
Nu när man kommer hem är han ej hemma utan jobbar fortfarande får jag veta. Han fick skjuss av sin chef imorse.
Men spela roll bilen måste fixas och det idag då kanke man får gå tidigare eller försöka komma iväg på något sätt eftersom hans chef vet allt och de skulle fixa bilen på något sätt efter jobbet.
är så trött på att vissa är så tama ibland och aldrig tar tag i saker och ting.
Sorry Sture jag älskar dig men iblans skjuter du upp saker lite för länge eller så får du dom inte gjord pga annat, annars är du toppen på alla vis!
Tänk va han har brister han med :-))))).
Men jag älskar hon över allt annat iallafall!!!!!

Sen har jag fått mens eller den har börjat att komma igång, sen har jag börjat hosta och känna mig lite förkyld...nej nu fasiken får det var anog med sjukdomar.
Nu ska jag diska och se på våra bästa år!!!!!


 

 

Lite kort från min resta till jobbet och sen hem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0