Tisdag!

 

Måndagen och stängningen över yippie!!!!! Jag vaknade redan 05 imorse otroligt onödigt när kl skulle ringa först 6.30.

Nu kände jag nyss att migrän är på väg inte skoj alls! Har tagit rätt tablett tror jag iallafall, så vi får se vad som händer och sker.

Känner också att jag måste gå tidigre pga halkan ute är ju iskana ändå upp till centrum så man får gå med små små steg...jäkla sopor att sköta snöröjning och sandning hela vintern på vår gata.

Sen A-M sluta läs min blogg och sluta kommentera, dessa kommer att raderas from nu olästa.

Granska dig själv och gör dig själv bättre för jag tror det behövs eftersom du verkar ha ett stort behov av att vara elak mot andra särskilt personer du ej känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0