Snart natti natti!

Söndags kväll och en hel härlig vecka framför mig! Stänger imorgon och även på Fredag pluss att vi har apt på Onsdag och då är det 19 som gäller! Långa dagar och så ett nytt barn på Onsdag!
Sen är det äntligen alla barn 15 stycken, har varit mindre sen vi startade upp efter sommaren pga att barn slutat och nya börjar och barn slutat igen, men nu först i Mars är vi fulltaliga!
Har nyss sett wippout sjukt program egentligen, men rätt kul att se ändå!
Nej nu ska jag lägga mig och se någon dvd tills jag somnar!

Kommentarer
Postat av: SARA.

Hej :) behöver din hjälp, ska jag klippa lugg eller ha det som jag har nu?:) KRAM

2010-03-21 @ 22:35:54
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0