SKIT!!!

Är sämre idag eller känner mig sämre så jag ska ligga i soffan hela dagen och glo på tv. Snart ska vi se Luftslottet sprängdes den tredje filmen i millenium triologin. Har läst böckerna och tycker de två första filmerna är toppen bra gjorda på böckerna.
Så här ser min jobbiga vecka ut som nu kommer bli jobbigare då jag är risig.
  1. Måndag så stänger jag så det lär bli tidigast hemgång vid sex.
  2. Onsdag slutar jag 16.30 men det är föreläsning 18-21 på prisma...suck!
  3. Torsdag slutar jag 14 men måste gå kl 13.30 då jag ska iväg till tandläkaren och vara där kl 14.30.
  4. Fredag jobbar jag till 16.30.
Hur ska jag orka med denna vecka med den förkylning jag har? Nej jag kan ej vara hemma pga att jag var hemma Måndag+Tisdag förra veckan då jag var magsjuk.

Och så tandläkaren då om jag skulle ringa återbud igen...förra gången så var jag ju tvungen pga kris på jobbet.
Måste gå dit också men alla ska veta hur fökyld jag är, näsan rinner hela tiden och ögonen också+att jag nyser i ett!!!!

Nu kommer det sista gnället.

Pernilla skulle inte gått vidare det var  namnet och sitt kändisskap som hon gick vidare på.
Crusified Barbara, Neo och Alcazar var bättre än henne helst skulle tjejgruppen gått vidare och inte Pernilla med sin meslåt...håller tummarna för att hon ej segrar i finalen för då kommer vi sist i år också.
Jessicas låt var bättre än jag mins den så det var okey att den åkte vidare.
men Andreas Johnson ska vinna han kommer att kamma hem allt utomlands så rösta rätt nästa Lördag!!!!!

Bidragen som gått till final i Melodifestivalen 2010

Här är bidragen som ska kämpa i Globen!

1. Bidragets titel: We Can Work It Out
Upphovsman: Bobby Ljunggren, Marcos Ubeda, Andreas Johnson
Artist: Andreas Johnson
Lyssna på We Can Work It Out

2. Bidragets titel: This Is My Life
Upphovsman: Bobby Ljunggren, Kristian Lagerström
Artist: Anna Bergendahl
Lyssna på This Is My Life

3. Bidragets titel: You're Out Of My Life
Upphovsman: Henrik Janson, Tony Nilsson
Artist: Darin
Lyssna på You're Out Of My Life

4. Bidragets titel: Fredrik Kempe
Upphovsman: Manboy
Artist: Eric Saade
Lyssna på Manboy

5. Bidragets titel: I Did It For Love
Upphovsmän: Kristian Wejshag och Lars "Dille" Diedricson
Artist: Jessica Andersson
Lyssna på I Did It For Love

6. Bidragets titel: Unstoppable
Upphovsman: Dimitri Stassos, Alexander Kronlund, Hanif Sabzevari, Ola Svensson
Artist: Ola
Lyssna på Unstoppable

7. Bidragets titel: Jag vill om du vågar
Upphovsmän: Pontus Assarsson, Jörgen Ringqvist, Daniel Barkman
Artist: Pernilla Wahlgren
Lyssna på Jag vill om du vågar

8. Bidragets titel: Hollow
Upphovsman: Anders Hansson, Fredrik Kempe
Artist: Peter Jöback
Lyssna på Hollow

9. Bidragets titel: Keep On Walking
Upphovsman: Salem Al Fakir
Artist: Salem Al Fakir
Lyssna på Keep On Walking

10. Bidragets titel: Kom
Upphovsman: Niclas Arn, Gustav Eurén, Karl Eurén
Artist: Timoteij
Lyssna på Kom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0