Onsdag!

Mår illa, har huvudvärk och ögat har svulnat mera...en vagel som inte vill ge mig sig och även gör ont!

Så idag är det ingen vidare dag! Tänker på halkan som jag snart ska ge mig ut i, kaoset på våran gård, personalbristen man går ju fasiken på knäna!

Vill bara krypa ned i sängen och dra täcket över huvudet.

Det ända som är bättre är magvärken den är borta, är säker på att illamåndet har med huvudvärken att göra och all stress man har nu för tiden.

Men jag har ju något fint här hemma måste jag tänka på...min älskling!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lexi

Låter inte som en bra start på dagen :/

2010-03-17 @ 06:44:41
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0