Natti natti

Söndags kväll och en veckas jobb framför sig. Nyss var det Fredags morgon och en dags arbete+en helg låg framför en! Vart tog den vägen?
Drömmer ni om något eller kanske man ska fråga...vad är era drömmar?
Min är....ja vad då?
Jag vill flytta! Har jag drömt om sen flera år tillbaka och stället är?
Nu tror nog många att jag ska skriva till varmare trakter...fel!!!!
Jag vill till Göteborg. De två somrarna vi var där var det som om jag kommit hem...älskar Göteborg...nix icke IFK Göteborg för jag håller på AIK. Men staden är bara så underbar, så trevlig och luften
är bra för min allergi.
Men kruxet är jobb, man måste ha jobb först innan man ger sig iväg.
Drömmen finns där och det är det samma för Sture som har släkt där och var sommarbarn i Kungsbacka hos sin mormor när han var liten. Kungsbacka är en bit utanför Göteborg där hans storebror bor!

Nej nu ska jag drömma på vanligt vis i sömnen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0