Måndags kväll!

Ja frågan är vem som är vuxen? Jag skulle aldrig ge elak kritik till någon jag ej kände inte heller skulle jag hota med en anmällan.
Men kanske det är vuxet vad vet jag!
Allt rinner av mig som vatten numera...tack moder min för du gav mig rådet att enbart vara spydig!

Jag har klarat av Måndagen trotts stor personal brist. Barnen tänk på barnen hjälpa åt över avdelningarna så att alla barn mår bra det är en viktig sak.
Sen allt man får tillbaka från barnen, kommentarer, kärlek, kramar osv är guld värt...det är livet och barnen blir som ens egna utan att man favoriserar någon,
För gör man det är man ej kompitent pedagog.

Ikväll är jag väldigt trött och ska gå och lägga mig snart.
Imorgon är det Tisdag så vi höres då!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0