Jäkla skit!!!!!

Sen kl 02 inatt har jag sprungit på toaletten och det far rakt igenom som ett vattenfall. Vet att det ej är trevligt för er läsare att läsa detta. Men så är det hos mig just nu allt annat skulle vara lögn. Har även feber...skitkul och jag som skulle öppna idag, nu blir Å ensam och ibland kan det vara många barn andra gånger enbart ett fåtal kl 8 då övrig personal börjar. Så hon måste ringa in en 8 personal som får börja tidigare, jag vill inte vara hemma igen hade ju denna skit för bara 2 1 /2 vecka sen.
Men sitta här och gnälla hjälper inte mycket.
Har tandläkaren kl 14.30 också varför ska detta hända just idag?
Måste ringa dit dirrekt kl 8 och hoppas att man slipper betala då det är 24 timmar innan tiden man ska avboka, men då kände jag mig ju frisk!!!!

Ville bara berätta detta och nu tänker jag faktiskt lägga mig framför tv:n och springa på toa när det behövs kl 8 ringer jag min tandläkare och sen hoppas jag få vila lite med sömn, vet ju hur det var förra gången ingen sömn alls!!!!


MAGSJUKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0