hemma igen!

Diagnos för inte är det plogat ända fram????? Vad menar du. Patetisk kan du vara själv!!!
Nu vill jag skriva en sak till alla som är intresserade av att fortsätta läsa min blogg får kontakta mig för jag kommer nog lösenordsskydda den för att vissa ej ska få tillgång till bloggen. jag vet flera som följer min blogg och jag följer även deras bloggar tillbaka, sen är det flera nära och kära och gamla vänner och nya.

Är så trist när en människa är så hatiskt mot någon annan som denne ej känner ens, så tyvärr jag kommer att vänta ett tag tills jag är säker på att alla fått lösenordet som jag anser är välkommna att fortsätta läsa min blogg.

Slutade två idag och sitter nu här och knappar på datorn, var och handldae innan och så har jag sett på vår bästa år!!! Evighetsserien.
Vi kanske hörs senare ikväll för nu ska jag faktiskt vila ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0