Håkans drinkbok!

Normal text Stor text Extra stor text
Släpper drinkbok.
Släpper drinkbok.
Foto: Mia Carlsson

”Färjan”-Håkan släpper
drinkbok med Bingo

Håkan fick kokosnöt i huvudet 54 "Färjan"-Håkan Hallin vårdas i Thailand – träffades av en kokosnöt
TV: Här tar Håkan farväl av sin färja 0 Håkan Hallin satsar på Thailand istället
Färjan-Håkan vill vara snygg – utan tröja Håkan Hallin drar till Thailand i nya tv-serien 25
Vill vara snygg – utan tröja 25 Hårdtränar inför badbilderna

Blanda kändisfotografen Bingo Rimér med ”Färjan”-Håkan.

Resultatet: ”Håkans drinkar” – en bok som lanseras i sommar.

En dröm som blir sann. Håkan Hallin från ”Färjan” och ”Håkans bar” har länge tänkt på att göra en drinkbok. Nu blir det av.

– Det existerar redan så många drinkböcker och intresset har inte funnits där till 100 procent – men när jag träffade Bingo Rimér, som är en idéspruta, kom vi på ett annorlunda och roligt koncept.

Vet vad folk vill ha

Håkan säger att boken innehåller enkla drinkar där bara två ingredienser och en liten vindruva behövs.

För att skoja till det utgår vissa av recepten och de tillhörande bilderna från olika personlighetstyper.

– Jag har arbetat som bartender så länge att jag vet vad folk vill ha utifrån deras karaktärer. Folk kommer att känna igen sig. Eva som bor i radhus gillar vitt vin med sprite. Då får man se mig utklädd till den personen.

 

 

Den ska jag köpa i sommar!

 



Kommentarer
Postat av: M

haha det låter bra ,D

2010-03-21 @ 12:12:30
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0