Fredag kväll!!!!!

Tack mamma det värmde!!!!! Spydig jag ska vara spydig!!!!!! Jag ska komma ihåg det om jag hör av vedebörande igen!
Jag går alltid in i en försvarställning vid kritik istället för att ignorera den eller skaka av mig den som vatten eller slänga ur mig något spydigt istället, men nu fasiken ska jag göra det!!!!
Du är en okunnig idiot som inte har något liv mer än att smutskasta personer du ej känner, en liten blek individ som egentligen inte är någonting men växer i sina egna ögon när denne får kasta skit på andra.
Nu är jag hemma och ska kika på våra bästa år sen ska vi äta middag och dricka en massa vin :-))))...ja inte Sture för han tål ej vin så han får hålla sig till ölen istället!

Höres imorgon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0